Contactgegevens Miico Contactgegevens Miico

Garantie

Bestelling niet geleverd?

Je ontvangt van ons een verzendbevestiging, zodra je bestelling verzonden is. Helaas kan het soms gebeuren dat de bestelling tijdens de verzending kwijtraakt. Wij verzenden bestellingen naar adressen in Nederland met PostNL en GLS. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag en pakketjes op werkdagen, meestal binnen 24 uur. Internationale postbezorging duurt iets langer, gemiddeld 2-5 werkdagen.

Heb je al wel een bestelbevestiging ontvangen, maar blijft de levering van de bestelling uit? Neem dan a.u.b. contact met ons op via contact@miico.nl. Houdt a.u.b. wel rekening met een marge van 1-2 werkdagen, zeker in drukke periodes (bijv. feestdagen).

Klachten

Het kan helaas altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Je kan dan jouw klacht, feedback of suggestie aan ons kenbaar maken door te mailen naar contact@miico.nl. Wij doen ons uiterste best jouw probleem of vraag passend op te lossen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan jouw te leveren. Het kan echter voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Bij aankoop van een product heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat jij als koper recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op een nieuw product of teruggave van het bedrag mocht het product niet meer leverbaar zijn. Wij vinden het belangrijk dat onze kopers tevreden zijn. Voldoet een artikel niet aan datgene wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact met ons op: contact@miico.nl.